Prikaz zbirke priča Sve moje radosti i tuge, autora Ivane Zajić

 

Prikaz zbirke priča Sve moje istine i laži, Ivana Zajić



* Čitajući zbirku priča autora Ivana Zajić  ,uživala sam potpuno se prepuštajući emocijama koje su me plavile. Na mah, vraćala sam se u detinjstvo i ranu mladost, uspevajući baš sebe da vidim tamo, kroz likove tih, nama poznatih, ljudi iz okruženja, kroz njihove teške sudbine. 

Posebnu draž na mene kao čitaoca, Ivana je ostavila prikazujući predele naše Srbije, kroz opise sela, gradova i njihovih okolina. 

Kao dete rođeno u jednoj radničkoj, marljivoj i poštenoj porodici, vrlo često sam u pričama prepoznala i te iste porodične, patrijarhalne odnose, koji su i u mom domu vladali.

Nije stid i priznati da sam neke od njih čitala vlažnih i plačljivih očiju, dirnutog srca i razgaljenih osećanja.

Takođe, ona se pozabavila i problemom današnjice, mladima i njihovom otuđivanju, internetu, modernim tehnologijama i manjku žive komunikacije.

🍀

Zbog svega navedenog, divne naracije, pažljivo satkanih rečenica koje prožimaju zbirku "Sve moje radosti i tuge" mogu reći da bih je s pravom preporučila svima, ona mlađima- da upoznaju to naše vreme i prave vrednosti, a i nama zrelima- da se opet setimo prošlih vremena.🍀


Zahvalna čitateljka Snežana Gagulić Obradović.

Коментари

Популарни постови са овог блога

U zavičaj se vraćam

Verovati sujeverju