Facebook u rukama moje majke

Facebook u rukama moje majke

Juče dobih poruku na mess.Neprijatnu i za moju emotivnu dušu previše „oštru“.
Drugarica,tačnije sad mogu reći poznanica iz srednje škole,me je kontaktirala. Inače ta poznanica je ona ista najbolja drugarica s kojom sam provela četiri,pa i koju više godinu,dišući jedna drugoj za vrat,deleći kiflu,poluurađen domaći i poslednju paru za ulaz u diskoteku. Jeste,ona,koja se celu mladost borila s viškom kilograma,koju su zlurado zvali „debela“,a meni bila najzgodnija i najdraza prijateljica.
Elem,nastupi tako taj facebook... a ona prethodno reši svoju perspektivu udajom za bogatog matorca,vlasnika ogomnih polja obradive zemlje i grla goveda...reklo bi se gazdarica.
Postasmo nas dve,napretkom tehnologije,prijatelji na fb,a zatim i ona prijatelj moje mame,tek priučene na moderne tehnologije.
Mama ko mama,gleda je kao onu istu što je  bivala nam u kuci. Pregledajući albume postavila je na svoj profil sliku njene sestre. Ničim traženo,ničim izazvano,dobih poruku prekora! Ja,a ne moja mama .
Privatnost prekršena,to stoji. Al upućeno meni stoji i jedan redić neprijatnih reči za moje oci....da ukoliko poželim staviti fotku s njom,kontaktiram je...jer POSAO kojim se bavi ne dozvoljava kompromitovanje...
 Zasvrbelo u grudima,da ne kažem duši...pogledam ponovo profil da budem sigurna da je njen lični,a ne poslovni...
Pogledam još koji put njene sadašnje slike,prezgodne mame,četvoro dece,prebogate i razvučenog usiljenog osmeha,reklo bi se u nečemu srećne. Pogledam i onu maminu,staru,iz mog albuma iz srednje škole. Stavim se u položaj te gazdarice,velikog seoskog imanja,koja prekoreva svoju majku,jer je punog srca stavila sliku svoje ćerke dok je bila srećna pod okriljem rodnog doma.
Bilo jasno i zbog čega ne dozvoljava ni njoj da tako nešto uradi,a kamoli mojoj.
Prošle su mi kroz glavu sve besane noći,svi izlasci,simpatije,momci...prvi dim cigarete...prvo stopiranje posle skraćenih časova,kako bi se vratile kući pre autobusa...i još mnogi nestašluci. Naviru i sećanja kada je dolazila da mi kaže da se udala. Bogato. Da je o tome uvek maštala. Razumevale smo se uvek. Do tad. Tu je počelo razmimoilaženje. Takve veze nisam odobravala,prihvatala ni želela. Zanesenjačka,romantična duša takvi stvari nije razumevala.
No,njen život,njena stvar.
Rešila sam da stavim tačku na sve. Izašla sam sa tog „poslovnog „profila,a onda i pozvala majku i objasnila joj kako taj facebook
Osetljivo deluje na pojedine.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Prikaz zbirke priča Sve moje radosti i tuge, autora Ivane Zajić

U zavičaj se vraćam

Verovati sujeverju